Fredagen den 13

Nja inte för att ja har haft så mycket otur.. Inte mer än vanligt iaf..:)
Hoppas ni har haft en fin dag..

Jag har varit ledig i dag och passade på att hälsa på min goa vän Sara.

Sen har ja städat lite inför helgen å plockat litte..


Jacqueline har fixat fredagsmys!


Måste bara visa en bild på vad ja fann i går.
Var med syrran  på tippen en  tur.
Å där stod denna korg!

Pyntad med dynor att ta med ut på balkongen!
Var bara tvungen att ha den.. Inte ett fel på den..
Hittad även fin gammal resväska som nu står på skåpet med gamla lakan och örngott.

Fick även med mig en jätte fin gammal trasmatta hem från syrran.
Har varit ute efter en att i rummet under bordet..:)

Tänk vad mycket man kan hitta..:)
Ja gillert!!

HA en fin kväll nu mina vänner!
Sov gott,och kramar
Linda

Kommentarer

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din kommentar!
Tack, och ha en superfin dag!
Kramar Linda

Populära inlägg i den här bloggen

Small business ownwer

Barnpiga..

Ny start