Bruten fot???

AJ AJ AJ MIN FOT!!!

Var ute i går och gjorde illa mig i foten..
Det var så mörkt,såg inte kanten,
så ja vrickade foten..
Och det har ja gjort ett x antal gång i mina dagar
, men ja måste nog säga att ja har nog aldrig haft så här ont...:(
Lyckades på något sätt att ta mig in i bilen
och lyckades på något sätt köra..
Det var svårt eftersom det är höger foten..
Och det är ju den man gasar med..:(

Körde upp till syrran som fick köra in mig till Akuten
efter att ja har ringt till Rådgivningen.

När vi väl kom in,gick det ganska fort.
Skulle få lite smärt stillande, men de kom och körde mig ner på Röntgen,
så det fick vänta...
Men gissa om det var efter längtat att få de sen....:)

Efter som det inte var någon Röntgen läkare i tjänst i går kväll,
och att min läkare inte kunde se om nått var brutet eller inte, beslöt hon att ja skulle gipsas.
Men efter ytterligare en konsultation  blev ja bara lindad..:)

Hon ringde tidigt nu i morse efter att Rtg Läkaren kollat på mina plåtar
,INGET BRUTET!!!

Men ja får inte belasta,så ja får hoppa på kryckor i ett par veckor..:(

Eftersom syrran var med mig i går till Akuten fick Jacqueline stanna hos Janne.
Så det slutade med att vi sov här inatt..
Gött att ha lita folk runt sig om man skulle behöva lite hjälp!

Tack min älskade syster för all hjälp.
Och tack för rullstols turen,, Hej vad det gick!!

ha nu en fin alla vänner!!

Kramar

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Small business ownwer

Barnpiga..

Ny start