Rygg F*N!!

Nu vet ja snart inte vad ja ska ta mig till!!!

Har såååå ont i ryggen. Vet inte hur ja ska orka med detta.
I flera dagar har ja  haft så ont ont att ja knappt har orkat att gå.. idag är det nästan värre..
klarar inte att sitta lr stå lr gå... ligga ett tag går bra och ja måste byta ställning ett antal gånger.
Och det är inte så lätt.'

Har provat allt ja kan göra.. Badat varmt, avslappning, övningar.. sitta gå... inget funkar..
Har inte några bra värktabletter heller,

Just nu skulle ja göra vad som hellst för att få bort värken..
Någon som är intresserad.. någon som vill byta?????

I möra är sista dagen på kursen på Smärtenheten...
Måste gå dit och visa upp mig å min J*V*A RYGG!!!!

Nu ska ja ta mig lite kaffe å se om ja kan sitta uppå dricka...:(

Ha en bra mina vänner!!!!

Ja göra allt ja kan för att ha det så bra ja kan.......:/

Kramar

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Small business ownwer

Barnpiga..

Ny start