Plus

Igår snöade det jätte mycket
.Vi var ute och busade i snön.

















Idag är det tö väder och alldelles isigt.
Jag hatar när det töar,isigt, blött och allmänt blä.

Visst är det ett täcken på att vi är på väg åt rätt håll,
men det går ju nästan inte att gå ute.












Men det är väl bara att ta ett djupt andetag och gå försiktigt...:)


På onsdag ska ja till jobbet igen och på samtal.
Men denna gång tror ja att det blir det sista.
YeeY...

Dessa möten som ja har varit på har ju inte hjälpt mig i
 nått annat än att ja har tagit ett beslut som ja borde ha
 tagit för många år sen.

Men nu har ja äntligen fått den hjälp jag  har väntat på så länge.
Nu är ja äntligen på väg frmåt.
På rätt väg för mig.

Och nu känns det så bra. =)

Hoppas bara att slutresultatet blir som jag har väntat mig och hoppats på.

Jag får väl helt enkelt se till att det blir som ja vill!!!!


Nu ska ja halka ut med hunden....

Kramar

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Small business ownwer

Barnpiga..

Ny start