Update

Nu var det längesen igen.

Sitter i telefon och försöker att komma fram till olika instanser som ja måste ha tag på-
men vad trött ja blir !!

I allafall så fyllde ju The Old Man 60 bast i helgen.
Det firades med stort släktkalas så klart.
Gick faktiskt bättre än förväntat.

Kul att se alla.En del har ja inte sett på ca 10 år!
Konstigt hur det kan bli..

Så i går var vi och städade i lokalen i 2 timmar.
Herregud så mkt det drar med sig när man har kalas...:)

Som sagt så sitter ja i telefon kö hela dagen känns det som... '

På onsdag ska ja skriva på de sista papprena på jobbet..
Då är ja klar där.
Nu börjar ja om på nytt och det känns så bra!!!

Var det nån som såg på Mello i helgen?
Hörde att det var dåligt.
Kollar på reprisen nu.. får väl göra mig en egen uppfattning.

Ha en fin Måndag mina vänner

kram

Kommentarer

  1. Hej hej :O)

    Min väst är köpt på KappAhl. (Min kommer hamna på bloppis så snart jag hinner fota :)

    Skoj med släktkalas :O)
    Mindre skoj med telefonköer :(

    Ha det gott!
    Kram Milla

    SvaraRadera
  2. Hej igen!
    Glömde tacka för det fina du skrev om min blogg :O)

    Tack, vad gullig du är :O)

    Kram Milla

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din kommentar!
Tack, och ha en superfin dag!
Kramar Linda

Populära inlägg i den här bloggen

Small business ownwer

Barnpiga..

Ny start