Nu är nog min botten nådd!!!

Måste börja med att varna.

 Detta inlägget kommer ja att skriva i ett irriterat tillstånd.
Men det är åxå ett inlägg som kommer i från hjärtat...:)

 Jag sett inlägg och kommerntarer på bla Facebook som verkligen gjort att ja har hittat
min gräns av vad ja  pallar med!

Har haft "VÄNNER" som ja har gått skilda vägar med.
 Pga att vi har växt ifrån varann, lr för att vi helt enkelt inte har varit på samma plats i våra liv.
Lr kalla det vad du vill..

Men det värsta är ju att nu har det börjat att komma skitprat!!!!!

Har känt att det var bara väntat och det har nog hållt på ett tag men det är nu som det har kommit till
min kännebo.... (Lr nej jag har ju fattat som sagt)

Ja har tänkt mkt på det som hänt och pratat med andra vänner.
Jag har ransakat mig själv, tänkt över situationen, vänt och vridit allt jag har kunnat.
Och folk som känner mig vet ju att ja åxå har en konstig förmåga att alltid se på andra
sidan myntet...
Sån är ja...

Men ju mer ja har tänkt på saken har ja insett att detta Bryt  bara va väntat, undrar åxå att det gick så länge som det gjorde.
För ja hade märkt länge att det var nått i dennes"natur" Kan vi kalla det, som har gjort att ja har omedvetet dragit mina
öron åt mig många ggr och undrat om allt verkligen har stått rätt till!

Men som VÄN vill man ju tro att allt är bra och att det bara är en faslrnått och att det faktiskt inte är mitt FeL att
denne inte mår bra!!

Men det svåraste är att sitta brevid ochSE Att det är nått som fel och inte kunna göra nått..
Man får helt enkelt lägga ner och inse att det inte finns nått ja kan göra.

Sen till frågan om man vill utsätta sig för den situationen?
Ta all skit, bli behandlad som skit..
NEJ!!

JAG ÄR VÄRD MER ÄN SÅ!!

Tiden som har gått har fått mig att inse att denna person har allvarliga problem, men det kan ja bara
uttrycka som lekman. Men tro mig inget sånt här har ja upplevt med andra människor lr vänner.
Och ja har inte rätt utbildning för att ens försöka att hjälpla.

Ju längre som tiden går och man hör saker och ser saker så förstår JAG!

Detta har gjort att ja har övervägt att börja läsa Beteendevetenskap och psykologi.
Då kanske ja kan fatta vad som felar.

Nu kan ja bara njuta av mitt liv med min dotter,min familj och mina VÄNNER!
Det är det enda som räknas!

 
 
Ett litet tillägg bara:

Eftersom ja är världens sämsta vän, så kanske en del folk ska va lite mer ödmjuka när
de tror att de kan säja och göra som de vill med mig och mina känslor.

Då kan ja åxå bli lika elak som de.. Tro mig, ja kan ja åxå.
Och ja vet en hel del om en hel del människor.
Och mycket av det ja vet är inte bara bra saker.
En del saker kan faktiskt förstöra en hel del liv.
 En del kommer att förlora så mycket om ja nu  skulle leva upp till
mitt "DÅLIGA VÄNNEN" stämpel..

Men som sagt JAG ÄR INTE EN DÅLIG KOMPIS!!!
Då hade ja redan sagt allt ja vet.

Men om det är någon som försöker att va elak,ja då kan ja med!!

JAG har inget att förlora på vad ja vet men heller inget att vinna på det!

SÅ DET ÄR HELT UPPTILL ER!!!!

TACK för mig







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Small business ownwer

Barnpiga..

Ny start