Just nu kan jag inte vara utan....




Fuktighets krämer!!

I alla former.

Till ansikte och kropp

På hösten blir ja alltid så torr.

Har oftast med mig hand kräm i väskan..:)


http://www.ldb.se/website2/50.0.2.0/99/1/image1_30bf7b0b344928a427a74bd9e0719218.png





Värmeljus

Vet inte hur många det går i veckan.. Men många blir det..

Så mysigt..:)


Min gosiga filt som ja fick i födelsedagspressent..


Filmer och serier...
Finns det nått mysigare än att krypa upp i soffan med en film..


Lite extra uppiggande i höst rusket..





Funkar bättre än energidrycker... Och god är den också:)


Sen så klart det vanliga :MIn Dotter, min familj, mina vänner.

HA det gött där ute och ta hand om varann...

Kram



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Small business ownwer

Barnpiga..

Ny start