Å nu är det synd om mig. ...

Gissa om det är synd om mig nu!
Ja är förkyld!
Inte att leka med.
Kliar I ögona, svullna, svider, orkar knappt ha dom öppna.
Hostar,pip I bröstet.
Faktiskt inte så kul, är så tätt I bröstet stundtals att ja knappt får luft.
Varma duschar så att det ska öppna upp sig.
Å det värsta är att jag inte känna av örona, jag har haft öroninflammation flera ggr per år sen ja va pytteliten, .
Trodde jag att det skulle växa bort, men tvärt om, nästan värre för varje gång.
Jag hatar att ha ont I öronen.

Haha vilket roligt inlägg!
Nej verkligen inte. Men ibland så är det skönt att få ur sig.
 Jag hatar att vara sjuk.
Att inte orka göra nått.

Jag gjorde en boost cocktail. Så god, hoppas att det ska bli bättre.
Den är gjord på äpple, apelsin, citron och ingefära.

Och ni mina vänner.hur har ni det?
Är ni friska å krya?
Har ni några tips på hur man gör så att man blir fortare frisk?

Nej nu får det bli en film, en rolig komedi känner ja för.

Ha det så gott vänner! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Small business ownwer

Barnpiga..

Ny start