Sista Januari



Hej vänner!

Nu har jag verkligen inte varit här på länge.
Hoppas att allt är bra med er.

Sista januari i dag och snart vår!
Det ska bli så skönt.
Denna vintern har varit den värsta på länge för mig.
Min kropp mår verkligen inte bra i kallt väder.
Nu har jag det fått bevisat en gång för alla.

Värk i hela kroppen.
Lusten och orken har verkligen varit i botten.

Nu har jag dessutom åkt på värdens förkylning..

JA ja detta var ju ett positivt inlägg..
NEJ!

Men i iallafall.
Ser fram emot våren. Hoppas att det går fort nu.
Att februari blir en bra månad.

I maj ska J på skolresa till Polen.
Det ska bli spännande för dom.

J har ju inte flugit sen hon var 2 år så hon är lite nervös.
Googlar om allt.
Bagage och packning och allt däremellan.
Kommer att gå så bra.
De har ju en så bra lärare som tar hand om dom , och även föräldrar som följer med..

Annars, den gamle mannen har nu officiellt blivit gammal!
På lördag fyller han 65!
Pension tog han för en vecka sen..

Var hemma från jobbet i går med feber och allmänt kass.
Passa då på att kolla på en serie som jag har blivit tipsad om.
The Handmaids Tale
Bra faktiskt, nu väntar jag på säsong 2.
Se den om ni inte redan gjort det..

Nej nu får jag försöka att göra nått vettigt här.

Ha en fin Onsdag mina vänner!









Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Small business ownwer

Barnpiga..

19 Maj