Nationaldag på Liseberg



6 juni och Sverige, älskade fosterland, Din dag!







Den valde vi att fira på Liseberg i Göteborg.
Vädret var fantastiskt, och det var lagom mycket folk.
Det bästa var att det inte var några köer alls.
Vare sig till mat, karuseller eller till hjulen..:)


Så mysigt!



Tyvärr vann ingen av oss nått men det är kul ändå.
Tycker så mycket om att vara på Liseberg. Vi var ju alltid där varje sommar när vi var små.
Mamma tyckte också om Liseberg.

Men den egentliga orsaken till att vi var på Liseberg var för att kolla in JOHNNY DEPP!
Han var ju där och spelade tillsammans med Alice Cooper.
Visst såg vi nte så mycket, men jag vet att han var där och att vi var inom samma postkod!!
Tyvärr fick jag inte så bra bilder men det syns att det är han.:)



 

Johnny Depp in action!
Han i vit skjorta!


Vi stannade till i Mellerud och på Vita Sannar när vi åkte ner för att fika lite.

 Utsikten.

Angelina ÄLSKAR sand!
Så det var för hennes skull som vi stannade här.
Hon fick nog med sig lite hem också tror jag.




Tyvärr blåste det så det var kallt, så det blev inget bad, denna gång.


Och gissa om jag var trött när jag körde hem.
Ojoj det kunde ha gått riktigt illa..

Idag  har Jackies klass haft klass staffetten.
En årlig tävling mellan klasserna.
Så himla kul att se.
De har ju olika teman så hela klassen är utklädda. Alla enligt samma tema.
Får visa bilder på det i morgon..

Kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Påsken

Blött