19 Maj

Hej.

Har kommit i från detta med bloggen.
Främst för att det inte händer så mycket i mitt liv som jag kan skriva om,
sen att det händer så mycket saker runt mig nu att jag inte hinner att skriva!

Konstigt hur det bli.

Maj månad är snart till ända och det har varit den kallaste, blötaste och tråkigaste Maj jag
kan komma i håg!
Brukar ju vara så fint och så varmt i Maj annars.
Det är då som jag faktiskt brukar få färg!

Har inte varit så blek i Maj på länge.

Ja men lite positivt har ju åxå  hänt.
Jag har ju varit på ett gym i stan på arbetsträning sedan i November.
Jag har trivts bra och jag känner att jag har fått en chans att komma tillbaka till ett normalt
liv, om man kan säga så.
I alla fall fått testa på vad jag klarar av och hur mycket.
Fina kollegor, bra chef.

Nu har snart min tid gått ut och jag måste ha en ny praktikplats.
MEN, då är det ju så lyckligt att min chef vill anställa mig på lönebidrag på 50%.
Och ingen kan va gladare än jag.!
Nu ska det sägas att jag INTE är någon gym person, jag ska mest städa och plock och hålla iordning.
Vilket passar mig perfekt då gillar att pyssla och hålla ordning.

Sen finns det möjlighet till att träna åxå.
Det är bra, för det är nått jag behöver komma i gång med.
Kör lite Yoga hemma på mattan och det är bra för mig.

Försöker att komma i gång igen med nyttigare matvanor.
Ja, jag slarvat en del.
Men nu ska det bli ordning på det med.
Det är ju det som är så bra p sommaren, alla frukt och alla grönsaker som 
finns.
Och att det är varmare så man orkar inte äta! :)


J tar studenten nu i juni.
Ojoj, hur fort har det inte gått!
Tänk att jag har ett Vuxet BARN!
Som om hon kommer in på Universitet, flyttar till Göteborg till hösten!

Oj vad spännande!

Har tänkt att uppdatarea bloggen lite mer nu och lägga upp mer bilder.
Blir bland annat p studen och så hade jag tänkt.

Vi får se hur mycket jag hinner med.
Hoppas att får lite ledigt i sommar, innan jag börjar min anställning.
Har en hel del saker som jag skulle vilja göra!
Vi får se hur det blir.

Hoppas att ni har det Bra!

och att vi se  snart igen!









Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Small business ownwer

Barnpiga..

Ny start