Källarfynd!

Hej på er!
Tänkte visa lite grejjer som ja hittat i källaren hos min syster Sandra.
Det är ju så att hon har huset efter vår kära mor som gick bort 2004.
Å det finns en massa saker kvar i källaren och nästan alltid har ja med mig nått gott hem:)

Har spanat in en korg ett par gångar, å nu står den här hos äntligen i hallen under det svarta skrivbordet.
Har inte riktigt bestämt vad ja ska ha i den, men det spelar ingen roll, bara ja har den hemma hos mig..:)



Även denna söta trasmatta är ett fynd från källaren. Trodde först att det var en större matta som ja kunde ha i rummet under bordet, men det var en gång matta.
 Passar jätte bra i hallen å matchar min fina korg!

Passade åxå på att ta en spegel hem.Den gav ja till min kära mor en gång för längesen i julklapp..
Den fick känna på hur det är att va vit..Tror att den gillar det .)
Fick iallafall godkänt av min goa vän Sara som kom förbi på kaffe förut..


Visst blev det bättre:)  Undrar om det är Ghost Wispher i kväll?

Ha en bra kväll alla vänner!
Kram
Linda

Kommentarer

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din kommentar!
Tack, och ha en superfin dag!
Kramar Linda

Populära inlägg i den här bloggen

Small business ownwer

Barnpiga..

Ny start