Long time..

Hej min kära vänner!
Nu var det längesen ja skrev.. Lessen för det..:(

Ja ja, påsken har kommit å gått..
Långfredan gick vi som sagt äggpromenaden. Hur härligt som hellst.
På påsk afton var det lugnt, kastade lite påskbrev med barnet,
sen på kvällen hade syrran sin årliga premiär på altanen.
Eftersom hon fyller runt påsk så brukar det bli fest på altanen då!
Å det var lika trevligt som vanligt..:)



Köpte mig en ny tunika till påsken. Så söt.  Å så skön att ha på sig..
Måste ju unna sig en liten påskpresent:)


Lite nya blommor har ja fått hem åxå..
Krukan fick ja av min goa vän Sara.. Den är från MIljögården.
Ja bara älskar den.. Tack för den vännen min!

Konstigt det är..
Förr ville ja inte ha Pelagoner, tyckte att det var "Tantblommor".
Men nu tycker ja om dom.. Men hellst de vita eller ljusrosa.
 Har inte kommit till de röda än..

Träffade min vän Mickis å hennes supersöta Moa i Stadsparken häromdagen.
Vi hade det jättemysigt. Fikade och åt jordgubbar.

Världens sötaste Moa.
När vi gick hem gick vi inom Miljömyran,en loppis i stan.
Fann denna lampa och lyckan var stor..:)

Men vet inte än var ja ska hänga den,
Nja spelar ingen roll bara ja har den!! Hi hi :)

Nej nu får ja passa att städa lite, Jacqueline tog cykeln til en kompis...

Ha det så gott i solan vänner!

Kram Linda

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Small business ownwer

Barnpiga..

Ny start