Äntligen

Nu börjar det hända saker.
Känner det.Att positiva grejjer är på gång.
Både att våren är här och allt börjar torka upp å luften är varm å solen är ljuvlig..
I just love it!

Och privat händer det en del.
Idag har ja varit å pratat med en kvinna på något som kallas Smärtenheten.
Det verkase sååå bra å hon var så trevlig å jätte bra.
Är tänkt att ja ska börja med  nått som kalla Kartläggning. Sk då träffa en massa olika folk. Allt från läkare till Arbetsteraput.. Ska bli intressant .Hoppas att de kan hjälpa mig å ge mig de verktyg ja behövet för att klara min livssituation . Och det svåra, att acceptera att ja är sjuk och inte klarar av allt... men det är svårt att göra det nu..
Men ha ser bara positivt på det som komma skall....

En annan rolig sak är att ja fått ffågan om å komma å "känna av " ett hus....
Så kul det ska bli. Såå länge sen hoppas att det går bra.

Kul att få frågan!!!:-)

Nej nu får ja ta min onda kropp
å hitta sängen...

Natti natti mina vänner

kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Small business ownwer

Barnpiga..

Ny start