Ingen rolig dag

Nej.... I dag är det 8 år sen min kära mor lämnade denna jord.
En dag som ja aldrig kommer att glömma även om allt var som ett töcken.
Inget var mer sig likt efter den dagen. Inget var som det skulle mer.
Känner än idag att det är nått som felar. Kommer nog inte att känna min riktigt hel mer.
Mamma du fattas mig!!

Visst har ja gjort så gått ja kunnat att leva mitt liv och göra rätt och allt sånt, men ja har känt mig vilsen.Känt att ja inte riktigt har varit med... Känns som om ja inte riktigt har vetat min plats.. Känner så fortfarande..

Önskar bara att vi fått ett par år till.. Svårt när man själv har barn. Det har varit en utmaning att göra det själv,att uppfostra ett barn.Men om ja haft min Mor med mig hade ja nog gjort ett bättre jobb.. Men ja har ju gjort vad kunnat med de verktyg ja har haft.. Vad min Mor skulle ha gjort, men åxå vad hon har lärt mig..

Saknaden är stor.
Hon betydde sååå mkt för sååå många. Som ja har märkt bl a idag... Både på Fb och sms... Många som saknar dig Mamma!

Hon var en mkt speciell och stark kvinna min Mor. Kan bara hoppas att ja har fått ärva en liten del av det...
Hoppas åxå att hon ändå kan vara stolt av mig....

Älskar dig Mamma<3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Small business ownwer

Barnpiga..

Ny start