Torsdag -igen


                                    

                                                                                                                                                                                  
                                                                                                                                                                                                          



Idag får det bli en hemma dag.
Mår inte så bra.
Det är nått i kroppen som är knas.
Känns som om hela kroppen bara strejkar.
Usch, ingen kul känsla alls.

Inte var det så kul i går heller.
Kraschade inne på Ica.
Fick världens sockerfall, troligen.
Tur att Syrran var med för det var ingen som kollade hur jag mådde.
Satt på golvet och var blek och bara skakade i ca 20 min.
Kom till slut hem och sov i 3 timmar!

Känner att det ligger en förkylning åxå som stör.
J har varit hemma ett par dar, inte pigg alls.

Men i dag har jag ändå hunnit fått en del gjort.
Diskat, plockat, skurat mattan i rummet.
Nu ska jag ta nått att äta och slänga mig i soffan och ligga där
resten av dagen.

Måste bara passa på att rekommendera en serie som jag ser,
THE PATH.


Såå Bra!

HA EN FIN DAG VÄNNER!



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Small business ownwer

Barnpiga..

Ny start