Work




Just nu sitter jag på jobbet. 
Har gjort klart mitt arbete och väntar på att få nytt att göra..

Passar då på att surfa lite och blogga.
Ja det är lovligt, så bra jobb har jag. :)

Regnigt och trist är det ute. Tycker inte om att hösten har kommit,så tidigt...
Det enda mysiga är att man myser in sig hemma med en film/serie, kopp te och mys ljus.

På tisdag fyller jag år. Inte nått att tala om egentligen, men det är det sista numret på 30!! 
Nästa år blir det 40!!
Men herregud !
Känner mig inte riktigt som det , men å andra sidan, hur ska man känna sig?

Nej detta är inget att orda om..:/
Det blir som det blir i alla fall..


Var på Ica en dag, gissa om vi blev ledsna...
Kolla vad de hade fått fram!!
REDAN!

Glögg och Pepparkakor!
Men va?
Det är ju bara September!

Nej det är alldeles för tidigt..

Nu ska ja se om jag kan få nått mer jobb innan det är dax att gå hem.
Ha en fin Torsdag vänner.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Small business ownwer

Barnpiga..

Ny start