Gymnastiet



I kväll är det dags för ännu en infokväll på Solberga.
Vi var ju i väg förra veckan, men den lilla kraken är så förvirrad och
vet inte vad hon ska söka för program.

Det kan jag förstå.
Tänk att va 15 år och bestämma vad man ska bli när man blir stor.
Jag är snart 40 och vet inte än!!

Men, i kväll kanske hon får lite mer klarhet.

Kallt som attsingen..
Fryser inne och fryser ute.
Tycker inte det är kul.
Det bara small till...
Och det blev smällkallt.


Jobbfronten då?
Väntar än på svar från de ställen jag har skickat in.
Plus att jag har skickat in ytterligare en ansökan.


Vikten?
Har inte gått upp iallafall!
Positivt, men känner mig ändå stor och pluffsig.
Måste nog försöka att trappa upp träningen lite.
Känns inte bra nu.

Har också ökat på mina timmar här på jobbet.
Känns väl så där.. Hahahaha....

Man blir ju lite bortskämd att bara jobba halv tid!

Planerar för födelsedag och jul.
Städar och rensar och kastar.
Plockar och grejar.

Ha en fin dag vänner!






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Small business ownwer

Barnpiga..

19 Maj