Veckan för 1:a Advent





JA tiden går.
Har inte skrivit här på ett tag igen
Sorry..

Har städat och handlat och plockat fram saker inför advent.
Tycker egentligen inte om att pynt till advent och jul.
Vet inte varför.
Tycker att det blir för "RÖTT" på nått konstigt vis.
Vet inte....

I går fyllde i alla fall min "lilla" bebis 15 år!
Ingen bebis direkt, men för mamman är hon alltid bebis.



Fick ju en ny mobil så det blev inte så mycket presenter på brickan i år,
men jag tror att hon är nöjd för det hon fick.
Bl a en ny klänning och en parfym.
Sen ska vi ju ha kalas i helgen och då blir det ju lite mer presenter.

I går var jag uppe halv 7 och sjöng så fint för J.
Började inte förrän 12, så det vart lite tidigare än förväntat..
Men det var bra för innan kl var 8 hade jag hunnit putsat tre fönster
och bytt gardiner 2 ggr i köket. Blir inte bra.

Sen drog jag med syrran ner på affären och köpte julblommor.
Var på stan åxå å kollade och köpte en plast gran på Jysk.
Brukar ju ha en liten riktig, men jag har känt att jag inte orkade fixa det i år.

Sen när jag hade ordnat detta å fixat , och ätit, kände jag att jag inte mådde bra.
Fick ringa och sjukanmäla mig.
Var inte pigg.
Fick gå hem och lägga mig.
Inte kul.

I förrgår efter jobbet hämtade jag syrran och vi tog en tur på loppis.
Köpte så söta, fast fula koppar.
Älsk på dom!

Oj så suddig bild.


Gjorde en kanelkaka och bjöd syrran.
Var ju tvungen att inviga mina koppar.



Hunnit med en fika på Mc har vi åxå fått till.
Så gulliga muggar.


Jag det går i ett.
Som sagt, i helgen ska vi ha kalas.
På lördag ska J ha sin goa tjejor här på pizza och spelkväll.
På söndag, efter att vi varit på skyltsöndan, ska vi ha släkt här.

På fredag har vi fixat en överraskning till J.
Tyvärr kan jag inte säga vad än, men jag hoppas att hon blir nöjd.
Jag ser i alla fall fram emot det... :)



Hemma idag med och försöker att få lite ordning här.

Ha en fin Torsdag.
Den sista för denna månad...


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Small business ownwer

Barnpiga..

Ny start