12 december



Ja nu har det gått fort.
Hinner inte med känner jag.

I morgon är det Lucia!
Snart Jul!
Hjälp!

Men det är gött att tiden går så fort, för då är det snart vår!

Annars, kallt som s..an.
Tycker inte om.

Var hund och hus vakt i helg då Bergmans var en tur till Göteborg.
Körde och hämta dom i Karlstad, där tåget gick i från och ankom.

Vädret på söndag kväll när vi skulle hämta var inte kul .
Det snöade jätte mycket på sina håll.
Inte roligt att köra i , det blir så moddigt.
Men allt gick bra.

I morgon börjar jag sent, så då hinner jag att kolla på skolans Luciafirande.
J ska va med ,fast att hon inte skulle det först.
Det ska bli kul att se, sista Lucia.
Och första och enda gången som barnen, J och A går lussetåg tillsammans.


Känner mig inte helt 100%, magen gör sig påmind titt som tätt,
men inget som är allvarligt.
Lite obehagligt..

Känner också att jobbmässigt, så skulle jag vilja ha nått annat, en utmaning.
Känner att det inte ger mig nått nu att va här.
Har ju kastat ut lite krokar här och var och hoppas att nått fastnar på kroken.


Ha en fin Tisdag min vänner!!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Small business ownwer

Barnpiga..

19 Maj