Girls Trip





JA igår åkte jag och syrran till Stockholm.
Vi hade en så himla bra dag!
Så nöjd.
Vi hade tur med tåget,både dit och hem.
Inget var försenat,tyvärr var WiFi't nere  men det gick bra ändå..



Vi började med att gå till Det Kungliga Slottet.
Så otroligt fint.
Och så stort.


Och gissa om det var stort för mig?
Jag är ju en riktigt Royalist och ett stort fan av de Kungliga.  :)

Vi gick en rundtur i det vackra Slottet, Tre Kronor.
Var så kul att se.

Rikssalen i Slottet.
Här hade Kronprinsessan och Prins Daniel sin bröllopsmiddag.


De har ju även en utställning i den otroligt vackra Rikssalen.
Det är alla Brudklänningarna från Drottning Silvia, Prinsessan Lilian,
Kronprinsessan Victoria, Prinsessan Madeleine och Prinsessan Sofia.

Här till höger, Kronprinsessans klänning från Eli Saab som hon
hade kvällen innan bröllopet i Konserrthuset.
Den absolut vackraste klänningen jag har sett.
Den vänstra, Prinsessan Madeleins klänning som hon hade kvällen innnan.
Så fin!


Det var så kul att se de Live.
Och de var så nära att man nästan kunde känna doften av dom
och nästan ta på dom, fast det fick man ju naturligtvis inte!

Så otroligt fina blommor på Hötorget.

Gamla Stan

Sen gick vi bara runt i Stockholm och kollade i lite affärer.

Gick runt i Gamla Stan, där vi även åt på en mysig restaurang,Agaton.
Det fick bli en god pasta dagen till ära.
Så god, men tyvärr orkar man ju inte äta så mycket.



Efter ett par timmar var vi så ömma i benen att vi bara ville sitta ner och
fika lite gott och bara vila.
Tyvärr, var det ganska blåsigt och lite små surt, så vi kunde inte sitta ute.


Sen var klockan helt plötsligt dags för hemfärd.
Vi hann precis få i oss en öl på Centralen innan tåget gick hem..

Men oj vad vi hade det trevligt.
Så mysigt.
Och tro mig, det dröjer inte länge innan det blir en tur igen...:)





 Var hemma i gen efter kl 12 i natt så idag har jag varit ganska seg.
Nu ska jag ut i solen och ta en skön promenad.

Hoppas att ni har en fin Fredag.

Kram



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Small business ownwer

Barnpiga..

Ny start