Terrordåd!!!



NEJ!!!


Igår gick jag och syrran i godan ro på Drottninggatan och på Åhlens i Stockholm.
I dag körde det in en lastbil och dödar minst 4 personer där.

Gissa om alla tankar är "All over the place".

Det kunde ju lika gärna ha hänt i går.
När vi gick där.

Men vi hade tur. Är så otroligt tacksam för min egen del,
men självklart är jag ledsen och chockad för det som hänt andra.

Så många drabbade.
Så mycket sorg.
Så tragiskt.

Är så glad att jag är hemma med min dotter och att vi är säkra.
Att vi får hålla om varann och vara tacksamma över att vi kan göra det.

Mina tankar går till de drabbade och deras anhöriga,

Tycker att detta är så otroligt onödigt.

Måste ju finnas ett annat sätt att försöka påverka folk.
Som jag ser det så verkar det ju egentligen inte ha nån verkan.
Visst folk blir drabbade, men det verkar ju ändå inte som att det har någon verkan.
Vi lever ju som vi gjort ändå.
Vi låter oss inte skrämmas.
Vi tror ändå på vår demokrati.
Vi tror på varann.

Vi måste hålla ihop och vara starka.

Ta hand om varann och krama om varann lite extra i kväll.
Var tacksamma för det ni har och ta inget för givet.

Stora Kramar




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Small business ownwer

Barnpiga..

Ny start