Väntan...



Dagarna går. Veckorna går.
Men inget händer.
Blir så trött.
Hatar att vänta.
Vänta på att Andra ska göra sina jobb.
Inget händer.....


Jaja, får väl försöka att hålla modet uppe och försöka göra nått positivt.
Så idag går jag igenom lite recept.
Lätta, enkla och goda recept.
Och Nyttiga.

Tycker inte om att laga mat, men om det går fort och är gott är det bra!

Just nu är det mycket Smoothie och Juice recept som jag botaniserar i.
Tycker det är ett bra komplement till mat, särskilt när man är hemma på dagen och inte känner
för att laga mat på lunchen tex.
Eller som ett snabbt mellamål.




I dag gjorde jag en Blåbärssmoothie.
Gott och mättande.

Har inte direkt ett recept men här är vad jag har i :

Laktosfri,lätt yoghurt ca 2 dl
Laktosfri, lätt kvarg, ca 1 dl
Banan
Blåbär , ca 1 dl
Chiafrön 2 msk

Man tar helt enkelt det som finns hemma.
Och det som man tycker är gott.
Svårare är det inte.:)

Nej nu ska jag fortsätta med mitt.
Ha en fin dag

Kram



Kommentarer

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din kommentar!
Tack, och ha en superfin dag!
Kramar Linda

Populära inlägg i den här bloggen

Small business ownwer

Barnpiga..

Ny start