Egen företagare



I dag var det sista delen av kursen som jag har gått under våren.
Mycket intressant och lärorikt.

Nu är det bara att sätta i gång!!

Men jag vet inte VAD jag ska göra!
Har hur mycket idéer som helst.
Men det har varit en nyttig kurs, och nått jag har velat göra länge.

Men som sagt, nu måste jag komma på vad jag ska göra.
Har en masa idéer, drömmar och tankar som jag måste sortera.
Däremot vet jag hur det kommer att se ut i slutändan, men vägen dit är det lite
att trixa med.
Men det kommer väl.


Värmen håller i sig.
Det är så gött att det äntligen har blivit varmt.
Men tyvärr verkar det som om min värk inte gillar värmen heller.
Verkar som om det bara blir värre och värre.
Hade ju så ont i vinter och trodde då att det berodde på den otroligt kalla och långa vintern,
men jag har lika ont nu om inte mer...
Konstigt!

Ja ja det löser sig...

Hoppas att ni har det gött i värmen..

Kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Small business ownwer

Barnpiga..

19 Maj