Måndag






I dag har det varit en lååång dag...
Klockan ringde 4.00.
J´s buss till Gardemoen Flygplats gick kl 5.00.
Natten gav inte så många timmars sömn, bland annat var J nervös och spydde och så.
Och sent blev det innan vi kom i säng, 00.30 tror jag..

Efter att jag följt henne till bussen var det bara att hinka i sig kaffe och gör sig iordning
för att möta en ny dag, och en ny arbetsplats!

Mycket känslor i omlopp denna dag.
Men allt har gått bra!
Resan gick hur fint som helst och nu verkar det som om de har det hur mysigt som helst!
Nöjd och tacksam mamma väntar i lilla Arvika.

På jobbet gick det bra. Mycket att lära men grunden kan jag ju!
Är ju serviceminded och har god framförhållning, vilket också
kommenterades av min nya kollega!

Solen sken på mig i dag och var sååå varm, NÄSTAN, för varm.. Bara nästan..

Solade ett tag hos S och sen drog vi i väg och kollad på blommor och lite annat kul!


Tyvärr fanns det inte så mycket än som jag skulle vilja ha på min lilla "Hölk",
men det kommer nog.

Lite annat kom med hem i alla fall...;)





Nu sitter jag i Hölken min och har det skönt.
Nu är det behagligt att vara här ute.

Men snart är det sängtajm!!
Ny dag och nya möjligheter väntar!

Ha en fin kväll vänner....





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Small business ownwer

Barnpiga..

19 Maj