Kamera



Hej kära vänner!

Nu har det varit ett tag sen jag var inne här och skrev.
Lite nytt har hänt.
På måndag börjar på ny "praktik".
En praktik som innebär att jag får en fast tjänst till hösten.  :)
Cafeterian på Solberga skolan.
J blev glad, då hon tror att hon ska få gratis fika, när hon börjar där till hösten.

En tidig 40-års(!) present från pappa, som är mycket uppskattad har kommit in i mitt liv!

En systemkamera, som jag har önskat mig länge.
Här kommer litet bilder, som jag har tagit och lekt lite med.
Det är så kul att leka med olika program och objekt.
Har dock mycket att lära än, men det spelar ingen roll..

OBS!
Mina bilder, får ej användas av andra.!






Som sagt det är så roligt!
TACK pappa för min present!!

HA en fin dag mina vänner!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Small business ownwer

Barnpiga..

19 Maj