Lite ångest..



Ja så är det, kan känna mig lite ångestfylld nu.

Kan ju ha att göra med att jag ska skriva på papper för nytt jobb till måndan.
Att få en fasttjänst i sig är ju jättebra. Det är väl på tiden.

Men ändå, har ett obehag i kroppen.
Kan åxå bero på att hösten är på väg, att jag fyller 40!
Jag vet inte allt på en gång kanske.

Att känner att jag måste göra nått, vet inte vad!
Är så rastlös!
Samtidigt som jag känner att jag inte orkar!

Konstig känsla det där...

Hoppas att det går över, snart.

Bara jag får komma i gång med mina rutiner.
Börja på nytt jobb, komma in i det.
Börja träna.

Hitta på nått att göra i höst.

Har lust att nån fotoskola, börja med yoga.
Nått måste jag hitta på känner jag.

Ta tag i mat och motion är ett måste.
Har ju 2 års kontroll nu i höst.
Inte för att jag har gått upp nått sen jag var i väg sist, men har inte gått så mycket heller.
Står still och det är ju bra.
Men jag skulle allt vilja gå ner lite till.
Därför ska det bli gött att får börja träna nu i höst.

Jaja, solen skiner i dag i alla fall och det är ju positivt.
Tycker att det har varit lite kallt ett par dar nu.
Tycker inte om det.

Men idag får jag passa på att sitta i solen.

Ha en fin dag nu mina vänner!






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Small business ownwer

Barnpiga..

19 Maj