Sista dagen...




Japp nu är det slut på semestern för denna sommaren.
I morgon börjar allvaret igen.
Inget jag ser framemot, men det är bara att gilla läget.





Nästa måndag ska jag skriva på anställningsbeviset för det nya jobbet i Cafeterian på
Solbergaskolan.
Det ska bli spännande.
Att jobba på samma ställe som J går i skola på, nja kanske inte så kul för henne,
men det löser sig.
 Passade på att ta med kameran och fotade lite.


 I går var vi ute i stugan och hade det lite mysigt. J passade på att plocka med en massa
svarta vinbär.
Så gott. Hon vill att vi för lite gelé, så jag får väl försöka att fixa det.



Har inte blivit så många turer denna sommar, men det blir nog mer i höst.
Tycker att det så himla fint väder, och hoppas att det håller i sig.
Hoppas verkligen att hösten blir lika fin och varm.


Nu sitter jag hör med min tredje kaffe och väntar på att tonåringen i huset ska behaga att vakna
så vi kan gå ut i det vackra vädret och ta till vara på denna sista dag på ledigheten.

Ha en fin dag vänner.





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Small business ownwer

Barnpiga..

19 Maj