Sommaren







Jaha då var denna sommar snart över.
Jag börjar igen nästa vecka och det är inget jag ser fram emot.
Vill va ledig ett tag till.


Har inte gjort nått särskilt på hela sommaren.
Har ju varit varmt och skönt så det har varit ett par goda dagar i solen.

Kameran har jag heller inte använt så mycket.
Tyvärr. Den har liksom glömts bort..:(



Men nu har några bilder att lägga upp i alla fall.



Var på landet hos några goa vänner..
Tog fina bilder på barnen, men det vill jag inte lägga upp här.
Tog på lite annat som jag kan lägga upp. :)


Jag tycker om att ta lite udda bilder.
Inte så mycket på blommor och blad.
Det är inte riktigt min grej.
Jag vill hitta detta lilla extra.

 Det rustika.

Hoppas att du får en fin dag.
Kram 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Påsken

Blött