Farsdag..:)

I dag var ja en tur till kyrkan. Händer ju inte så ofta,
 men i dag skulle J  vara med och sjunga med kören.
Så det blev en härlig söndagspromenad i regnet...NOT!

Åkte med syrran till pappa efter det. Vi drack lite kaffe å pratade och mös..
Sen var vi hos Janne och åt lite mat.Så trevligt,och supergott..:)

I möra ska ja på möte på jobbet..Känns väl så där...
Tycker att de pressar mig lite. Känner inte att ja klarar att komma tillbaka än
och  ja är faktiskt sjukskriven året ut...

Har haft lite tid att tänka på min framtid nu när ja har varit hemma å ja har fått möjlighet att gå kursen på
Smärtenheten..
Har en del planer inför framtiden.
Måste tänka på mig själv och min dotter. 
Vi förtjänar ett mycket bättre liv...

Är ju så mycket som ja vill göra å SHOPPA!
Hi hihi....

Så nu hoppas ja att ja får till det som ja vill att det ska va..:)
Ska på ett planeringsmöte på onsdag med arbetsförmedlingen ....

Hoppas,hoppas....
NU VÄNDER DET!!!!!!

Kramar mina kära vänner...

Ps: Älskar min familj och mina vänner...:)
<3<3<3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Small business ownwer

Barnpiga..

Ny start