Mot nya äventyr!!

Nu!!!!!
 Nu börjar ja mitt NYA liv!!
Nya utmaningar väntar.
Känns så bra..
Var på ett möte med jobbet i dag.
Jag ska börja att arbetsträna nu i november.
Inom det administrativa i kommunen.
Och det känns bra.
Vet inte riktigt vart det blir än men det blir nog bra.
Spännande!! :)
Ett steg närmare mitt LIV!

Nu ska ja äntligen börja att leva mitt liv så som javill att det va.
Har tagit ett tag att komma hit, men nu är ja på vägoch ja 
tänker inte släppa taget förän ja är i hamn!!

Kommer att bli bra.. 

Har omstrukturerat på många ställen i mitt liv.
Ska tänka på mig själv, på vad Jag vill och var Jag känner.
Måste börja att ta hand o mig själv...

Äntligen. tydligen är det inte för sent att börja om!

Ja kan verkligen rekomendera alla att ta en funderare på sitt liv.
Har kommit på att livet är allt för kort.
Och man måste vårda det.

Och man måste göra saker som man mår bra av.
Omge sig med människor som man mår bra av, inte energitjuvar.
Omge sig med sunda tankar,positiva tankar..
Som sagt, tar ett tag innan man kommer underfund med dessa saker.
Man går bara på rutin..

Kan rekomendera att fler tar Tid att tänka på 
sig själv och påvad man vill.

Vad är viktigt för just MIG?
Är det verkligen detta ja vill?
Är det så här ja vill att mitt liv ska vara resten av mitt liv?
Vad skulle ja vilja


Bara några frågeställningar som ja har använt mig utav...
Som har hjälpt mig att komma dit ja är nu!
JA är inte i Mål på långa vägar, men jag är IGÅNG!
Bollen är i rullning!!!!

Hoppas att ni alla är rädda om er och era kära.. Livet är så skört.
hoppas att ni som känner att ni har blivit lite peppade, 
GO FOR IT!!
Lämna gärna en rad lr två..
lycka till!!

Stora stora "EGO" Kramar till er alla!!!!!!

 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Small business ownwer

Barnpiga..

Ny start