Vännen min

I torsdags kom äntligen min goa Fija..
Som ja har längtat.

Vi mös med lite kex å ost å kollade på Revenge..
Vi tog det bara lugnt å pratade...:)

I går var vi med henne till Konsvinger där hon hälsade
på sina gamla arbetskamrater..
Sen var vi en tur på Centret.
Köpte min nya leggings linne å en Skit fin Blus.
Nya örhängen blev det åxå...
Bilder kommer senare..:))

Nu har min vän åkt vidare, men det var så kul så 
länge hon var här...:)

I kväll ska vi till Maria en tur. Hon har en ny lägenhet
i stan nu så i kväll blir det lite vin å trevligt sällskap
hos henne.. En tur på krogen blir det nog åxå...:)

Blir nog den nya outfiten i kväll:)

Trist väder är det.. Usch vad det regnade i går...Inge kul att va ute!

Nej nu får det bli lite "SpaPyssling" .. Ska grejja till mig lite innan det blir utpågåing...


Ha en finn kväll mina vänner!
KRAM
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Small business ownwer

Barnpiga..

Ny start