Kom igen...

Ägg och bacon till frulle..nja inte riktigt min grej.
Men ja måste ju testa.

Stavgång med hund.. ja det funkar om man har pli på den 
och den kan gå lös... 
Men bäst är det att gå utan ...;)

Har en känsla i kroppen som ja nog inte har haft på 
länge..
Tror att man kan kalla den..." Tillfreds"!
Tillfreds,nog inget ord ja har använt förr, men nu 
är det nog det ja känner.

En känsla av att det känns ..BRA!
När hade ja den känslan senast tro?
Det känns som om ja går runt och småler lite
mystiskt för mig själv,inombords på nått konstigt vis.

Känner att nu är det äntligen MIN tur. Min tur att lyckas, min tur att
må bra, min tur att göra det JAG vill och känner för.
Inte det som Andra vill,tycker.

Tror att det kommer att gå bra bara jag tro att det kommer att gå bra.
För om inte jag tror på  mig själv och mina val,VEM kommer då att göra det?

Och kan ja känna så här, så kan ALLA.
Helt upp till var och en.
Men jag om någon vet att det inte är bara att ÄNDRA sig.
Det har gått många år nu , men nu tror ja att ja äntligen har hittat rätt
väg för mig.
 
Alla måste hitta sitt eget sätt att förändra sitt liv på.
Och ja tror på små steg.

Man kanske kan ändra lite här och lite där...  
Typ,sin hårfärg lr frisyr, ändra sitt klädval.

  Det kommer att ta tid.Inget som händer i en handvänning.
Man måste ge sig den tiden för att ställa in sig och för att få in en rutin.
HA inte för stora krav på dig själv.

Var din egen bästa vän!
För i slutet är det bara DU kvar ändå.Då är du helt ensam och då är det bra att va vän med sig själv.;)


Hi hi vad djupt det blev på slutet. Men det är ju egentligen det handlar om.
Ha nu en helt underbar dag med DIG själv....

Kramar mina vänner!


 

 

 
 
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Small business ownwer

Barnpiga..

Ny start