Familj




Syrrans gubbe var med om en olycka i veckan.
Allt gick bra, men man får sig en liten tankeställare.
Allt kunde ha gått mkt värre.
SÅ vi har mkt att vara tacksamma för nu.

På fredag kom hans mamma in till stan.
De ska låna hennes bil för deras blev  totalskrot...

Var med när syrran skulle köra hem henne till Sunne.


Då passade vi på köra inom pappa åxå..





Utsikten är så fin över Fryksdalshöjden.
Tyvärr var det svårt att få några bra bilder men det får gå...


I går var vi i stugan en tur.
Vi trotsade vädret och grillade.
Vi satt också ut på verandan.
Är det sommar, så är det..


Kan tala om att det var gott, men jag orkade verkligen inte äta upp allt..
Ögonen och magen har fortfarande inte kommit överens ,.
Tror att jag kan äta mer än jag kan...

Men det jag fick i mig var i alla fall gott.
Jag är ju GrillMaster!!


I dag skiner solen, men det  blåser.
Kanske blir en tur ut i skogen ..
Så härligt att bara vara...

Ha en fin söndag alla!
VAR RÄDDA OM ER!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Small business ownwer

Barnpiga..

Ny start