Tredje gången gilt




Haha tredje inlägget idag...
Å ändå inget kul!!

Jo vi har slappat i soffan hela em och kollat serie, Orphan Black.
Så bra. Den kan jag rekommendera.

Efter att ha suttit i soffan hela eftermiddagen, bestämde vi oss för att gå ut och...
SPRINGA!!

KAn ni tänka er.

Eftersom jag har problem med häfter och knä, så blir det inte så mycket löpning.
Typ ett par meter löp och ett par meter gå..

Men jag är glad för det jag orkar med...

 Köpte mig ett par nya tights, var ju tvungen att testa dom..
Tyvärr tyckte jag nog att de satt lite löst i låren..

Och som vanligt när man har kortsockor, de åker ner och hamnar UNDER foten!


Nu är vi hemma och har åter igen hamnat i soffan.. 😛

Men vi gottar oss med varsin Smoothie.


Jag gjorde mig en med Mango och Chiafrö,
J gjorde en med Hallon och Svarta vinbär...

Så gott..

Nu blir det snart sängen.

Ny dag i morgon med nya äventyr..🤔


Natti natti




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Small business ownwer

Barnpiga..

Ny start