Sockerfall





Usch i går kväll mådde jag verkligen inte bra...

Fick världens sockerfall.
det har jag inte varit med om förut.
Inte så..
Allt bara svartnade för ögonen och jag frös..
Jissses vad jag frös. Duschade så varmt det bara gick, tog på mig en gammal
Onepice, en gammal tjock morgonrock, och en stor filt..
Låg under täcket och bara skakade..

Talade om för J att hon ärver allt! Stackarn, får inte mycket hon inte.

Trodde på riktigt att jag skulle dö!

Fan vad dålig jag var..
Sov ett tag, vaknade sov lite till...

Som tur va piggnade jag till senare på kvällen och kunde ta mig en rostmacka och gå å lägga mig

Idag lite piggare.
Känner att det är nått som inte är riktigt hundra, men jag ska försöka att äta lite nu.

Sen får dt bli en promenad mer till Ica.

Solen skiner idag och det är ganska varmt ute. Det blåser lite men inte så farligt.

Härligt att det fortfarande är några varma dagar kvar.

HA en fin dag mina vänner!



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Small business ownwer

Barnpiga..

Ny start