Ny dator

Ja, idag kom den!

Beställde mig en ny dator i måndags.
Idag kom den.
Så kul.

Fin var den också...
Nude-Rosè i färgen..

Bilden gör inte färgen rättvisa tyvärr.
Här ser den mer guldfärgad ut..



Skulle egentligen haft till den när jag började kursen i höst, men nu blev
det ju inget.
Trist, för jag såg verkligen fram emot det.

Synd att Arvika kommun inte vill satsa på alla, utan mest på nyanlända.
Kom in i Sunne på kursen, men Arvika ville inte betala.

Men i möra ska jag ner och prata med Rektorn på Vuxen utbildningar
och se om hon kan hjälpa mig med nått annat.

Jaja det ska bli spännande att se vad det kan bli av det...

I dag började i alla fall Arvika Hamnfest.

Synd bara att det totlat spöregnar!
Inte så kul för de som i detta nu är nere och lyssnar på Per Gessle!
Hade gärna velat vart där och lyssnat, men jag ska jobba i möra.. Bl a...

Nej usch vad det regnar, hoppas att det slutar tills jag ska gå i väg  möra....


Ha en god natt mina vänner!

Kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Small business ownwer

Barnpiga..

Ny start