Egentid


Jag hade så mycket som jag hade tänkt göra i kväll, men det blev inte
något av nått..

J är hos en kompis och kollar på film.
De har skickat flera gånger och frågar om de hänga ett tag till.. :)
Skönt att hon har så fin vän!

Iaf, jag har inte gjort nått.
Hängt i soffan med katten och en Good kopp Cappuccino.
Kollat Sociala medier..
Inget nyttigt alls..

Jaja, jag vet vad jag har att göra i möra! Det jag inte gjorde idag!!

Kollat in lite snygga kläder som jag är sugen på att klicka hem,
men jag blir lite osäker på hur jag ska göra.
Har ju som sagt en del att gå ner än, känns ju så där.
Får nog vänta lite..

Har lite svårt att ta in ATT jag har gått ner,och att det är så mycket som det faktiskt är!
Som sagt har ju en del kvar att gå ner.
Men det är detta med att köpa kläder som är lite klurigt.
Man är ju van en viss storlek,men det blir ju alldeles för stort nu.

Var inne på Lindex och testade de snyggaste jeansen, och jag kom ur provhytten med 4 par
i olika storlekar.
Och ja kunde ändå inte riktigt fatta att jag hade testat  och fått på mig ett par  i en mycket mindre
storlek än vad jag är van!

Men jag hoppas att det kommer i fatt mig snart.
Att jag ser det andra ser.
Till och med folk som jag knappt känner.

Till sommaren hoppas jag att jag har kommit ner dit jag vill, och att jag känner att det har sjunkit in.
Har ju så mycket som jag skulle vilja göra i sommar.
Sånt som jag inte har velat göra innan..

Ja, det löser sig nog :)



Ingen promenad för mig i dag, mer än den jag gjorde till och från min syster förut..
Men det är inget jag stressar över.
Det kommer fler tillfällen att gå!

Hoppas att det blir sol i morgon också och att det inte blåser så man kan sitta ute
och fylla på alla D-vitaminer som man saknat hela vintern.

Ha en riktigt fin kväll mina vänner!

Kram




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Small business ownwer

Barnpiga..

Ny start