Grå Tisdag


En grå och trist tisdag.

Har inte gjort så mycket nyttigt. Förmiddagen låg jag i soffan och mös med Dolly, katten.
Det var precis vad jag behövde. Det är så skönt att bara vara ibland.

Har med S sen och hämtade ut ett paket på Posten.
Som hon har väntat ;)
Det var i från Oriflame. Vi har ju tänkt att vi skulle börja sälja. S har sålt för dom förut.
Men nu tänkte vi att vi skulle försöka oss på det igen, som ett team.
Hoppas att det går bra! :)

Om någon är intresserad, så hör gärna av er.. :)

Sedan blev det en liten promenad med Syrran och Elin.
Jag gick bara med i ca 40 minuter, men jag är nöjd ändå.
Glad för allt som blir av!

NU ska jag sätta mig i soffan och kolla på 7:an, Superskaparna.
Dom är så duktiga..

Ha en fin kväll alla vänner



.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Small business ownwer

Barnpiga..

Ny start