Lördagsmys




Vaknade tidigt, ingen sovmorgon här inte..
Solen sken så underbart.
Älskar när solen skiner. Det gör så mycket för humöret.

Jag och J gick ner tll stan på fm.
Kollade lite i affärer och så.
Mötte upp Syrran med familj som var på Rajjens och spelade bowling med A s farmor.

Jag och J delade på en hamburgare där, men vi orkade inte äta upp hela..

Efter det  åkte vi med ut i Skogen till goaste vännerna.
Och twinsen, så härliga!
De har blivit så stora..

Nu sitter vi I soffan och myser och ser Modig på tv,
och äter... TACOS!
JA jag vet att det går emot reglerna , men såna är vi..;)




Visst ser det mycket ut, men jag kan lova att jag inte orkade äta upp allt.



Så mycket blev det kvar. Som alltid, men tar till sig , men får lämna hälften.

Ska göra lite god fruktsallad sen.
Handlade frukt för flera hundra förut :)
Jordgubbar, meloner mm.. Så fräsht och så gott.


HA en trevlig lördag mina vänner..:)


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Small business ownwer

Barnpiga..

Ny start