Igår och i dag




I går fm åkte jag och syrran en tur till Chbg på lite shopping.
Det var inte så mycket folk där,så det var skönt.
Vi gick å fikade lite.
 Kollade i affärer och hade det mysigt.

Köpte mig faktiskt nya jeans.
Ett par Bootcut . Love it.
Som jag har väntat på att få komma ner i vikt så jag kan ha det.
Hade ju alltid såna när man var ung, och jag har velat ha det länge nu..
Å nu har jag det!!

Köpte 2 par sneakers inne på Skopunkten. Snygga.
Hade hoppats på att jag och J skulle kunna dela, men helt plötsligt så var det fel storlek,
så jag får väl köpa ett par till...:)

På kvällen hade syrran en liten bjudning.
Hon hade bjudit in lite nära och kära till Oriflamevisning.
Trevligt!
Vi åt gott, pratade och shoppade..:)

I dag vaknade jag tidigt, gick ut en tur och gick.
Gick också förbi hos syrran och där satt vi i solen ett tag.
Jisses vad varm hon var. Nu känns det att det snart är SOMMAR.
Vi ska ju dra fram klockan i natt så nu är det verkligen  på rätt väg  :)

Nu har vi frukt mys..
så gott.

Ha en fin lördag mina vänner


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Small business ownwer

Barnpiga..

Ny start