Födelsedags firande



Nu har jag äntligen hamnat i soffa.

Min nära och kära har varit här och firat mig med lite paket och blomster och kärlek.




Har plockat undan och hoppat i mysbrallorna och tagit fram lite ost, kex och vin!
Kan ni tänka er. Jag som aldrig tar mig ett glas vin, men nu kände jag för det.
Och ost. Finns det nått godare?






Har bara ätit en massa sötsaker känns det som.
Gjorde bara lite varma tonfisk smörgåsar och en tårta att bjuda på.
Det verkade gå hem.. Skönt.


Denna helgen har det gått i ett, så nu ska bli gott att vara ledig i morgon.
Då ska jag bara hänga i soffan och kolla på film.
Vad jag önskar nu i alla fall..;)



Hoppas att ni alla haft en fin helg.

Kram








Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Small business ownwer

Barnpiga..

Ny start