Vintertid



I natt har vi ställt tillbaka tiden en timme.
Så i stället för att gå upp kl 8 var jag uppe kl 7!!
Tack för det!!

Jag som hade tänkt att jag skulle få sova ut, men men ...

I fredags hade ju klassen disco.
Det gick jätte bra.
Kom jätte många barn.
Och de köpte allt godis och all dricka.
Allt var tomt när kl var 22.30 och discot var slut.
Så kul!

Och de fick in mycket mer pengar än de hade förväntat sig, dubbelt faktiskt.
Så de ska nog kunna komma i väg på en fin resa..

En liten Roadtrip till Sunne blev det igår.
 var vi hos pappa och åt Rosmos och fläsklägg.
På begäran av Jackie.
Hon gillar det och då framför allt moffas.





Lite bilsnacks.. Jag Jackie och Angelina hade egen bil.
Poppade lite 60-tals musik och hade en mysig stund i bilen.


När vi kom hem var vi så slitna allihopa.


I dag blir det verkligen lugnt.
Måste städa och tvätta.
Har inte haft tid på hela veckan.
Men idag får jag ta mig i kragen och få nått gjort.

En promenad ska jag finna med också. Ser ut att bli en helt fantastisk dag.

Ha en skön söndag vänner!






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Small business ownwer

Barnpiga..

Ny start