Låg



Inte skrivit på ett tag.
Har väl inte hänt nått att skriva om egentligen.

Känner mig lite nere, lite låg.
Hör väl hösten till..
Tycker inte att det är roligt nu.
Grått, kallt blött... Trist!

Känner att kroppen inte är riktigt helt ok heller.
Nått som ligger och retar.

Inget roligt inlägg, jag vet ..

I kväll har vi i alla fall  föräldramöte.
Det är ju snart dax för gymnasieval för min "LILLA BEBIS".
Usch vad fort tiden går.

Ja ja.
I möra ska vi till Torsby på 1 års kontroll.
Hoppas att det går bra.
Känner att jag inte har gått ner till det jag ville,
men får vara nöjd med det som jag HAR gått ner.

Hoppas inte att det bli snö. De har ju varnat för att det kan komma.
Vill inte!

Ha en fin tisdag min vänner!

Kram


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Small business ownwer

Barnpiga..

Ny start