Idag är det värre än i går.
Just nu känns allt så trist.
Så jobbigt.
Vill inte ...
Orkar inte..



Tycker inte att jag har gjort mig förtjänt av detta....
Men man får inte mer än man klara av , säger dom..
Men jag har ingen lust att vara den som alltid ska få så mycket.
Måste det vara allt eller inget?
Måste väl finnas nån annan som kan ta lite..
Nej , jag vet att det finns andra som har det värre än mig,( dock ingen tröst för mig)
men jag känner bara att jag måste få klaga lite i dag.
Vet att det inte hjälper, men det är ändå skönt att få ur det.



I dag orkar jag knappt med nått, inte att sitta eller ligga.
Känner mig bara allmänt låg. 
Finns inget positivt i dag, som kanske märks i detta inlägg, men det får ni bara ta.
Måste få skriva av mig lite..

Och solen skiner så fint, och jag orkar inte gå ut.
Hade verkligen behövt det, komma ut i skogen lite eller ner till vattnet.
Bara vara och andas.
Samla ny kraft....






Hoppas att det blir bättre tills i möra.
Men fram tills dess ska jag bara tycka synd om mig själv..

Nu ska jag göra min lite omelett med skinka och lägga mig i soffan och se på film.

Ha en fin fredag vänner.






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Small business ownwer

Barnpiga..

Ny start