Tisdag.. ingenting.



En helt otroligt seg dag.
Ville verkligen inte upp ur sängen i dag.
Har inte sovit så bra i natt och är så slö.

Men nu är jag iallafall på jobb.
Har inte gjort så mycket av det jag ska göra, men det gör inget
säger Susanne.:)
Min pärla!
Bästa arbetskollegan ever!


Igår var det verkligen höst väder delux.
Det blåste nästan storm och regnet öste.
Var inte ute på hela dagen.

I dag är det grått, men det regnar inte iallafall. Än...
Tänkte att jag skulle göra mig soppa idag.
Det var så längesen.
Och bara bara älskar "Min" soppa.

Till helgen har vi Mârten i stan, marknad.
Alltid lika kul att komma ut på stan å träffa lite känt folk.
Många gamla skolkompisar kommer hem.
Och släkt som kommer.
Trevligt.

Hade faktiskt tänkta gå ut en ur på lördagen och ta en öl.
Har inte varit ute på många år, lr jo en tur i fjol.. Haha minnet alltså.

Ja ja .. Jag åter kommer senare med recept på min Soppa!!

Ha det gött så länge!
Kram









Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Small business ownwer

Barnpiga..

Ny start