Höstrusk



Ja som vanligt ska jag klaga på vädret.
Måste vara det som folk klagar på mest..

Och i dag är inget undantag..;)
Grått, trist och regnigt .

Var skönt att ta bussen i dag, men hej vad det gick..
Chauffören höll inte hastighetsbegränsningen vill jag lova!
Var väl nere på stationen på tre minuter..
Det krängde och knakade i hela bussen..
Inte roligt.

Men nu är jag framme iallafall, helskinnad!

I går var jag på Erikshjälpen.
Älskar att fynda!

Köpte en ny vinterjacka, min hade jag vuxit ur, eller krymt ur, eller vad man säger..;)
Helt ny(tror jag) McKinley, för bara 89:-! I storlek 38, måste tilläggas!
Och ett par Didriksson överdrag, nya för 65:- i storlek 170!!!

Hahaha... ja dessa storlekar!
Inte för att jag själv ser att jag har gått ner så mycket, men tydligen har jag det.
Andra ser.
En del kan jag nästan gå på utan att de känner igen mig.
Konstigt...

Tycker ju fortfarande att jag är stor.
Kanske inte lika stor som jag var, men stor.
Mitt ansikte är ju som en j...a fotboll!

Nej usch!

Om två veckor ska jag i allfall  till Torsby på 1 års kontroll.
Tänk att det redan har gått 1 år!
Den 22 november.
Hoppas att alla prover ser bra ut och att de är nöjda med mig.
Har ju faktiskt "bara" 5 kilo kvar att gå ner.
Till min s.k "BMI" vikt..
Men jag vet inte, kanske jag ska ner lite till.
Får se hur det blir.

Min värsta mardröm är bara att jag ska gå upp igen.
Vet att man kan göra det om man inte sköter sig.
Har faktiskt sett flera som gjort denna operation, och som har gått upp.
Inte allt kanske men en stor del.

Inte kul!

Nu får jag försöka att få lite jobb gjort, innan det är dax för frukost.

Ha en fin Torsdag!

Kram




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Small business ownwer

Barnpiga..

Ny start