Söndagsbestry



Skulle ha skrivit i går kväll, men jag var så trött att jag inte orkade att ta fram datorn.

Allt gick fint igår på vår Loppis.
Det kunde ju ha kommit lite mera folk, men man får va nöjd för de som kom.

J var ute efter en vinterjacka, en lättare, slint å släng, å de fick vi ta på.
Och jag köpte mig en lättare variant av Bomberjacka.
Loppis är bra!!

Efter att vi städat ur lokalen, som gick mycket fortare än jag trodde, alla hjälpt ju till, var det bara att slänga ner alla saker i förrådet.
Sen på Ica och handla inför i kväll.

Bjöd med syrran och J hem på mat.
Mysigt. Tände ljus och bara njöt av lugnet.

Sen var bara att  ta tag i städningen. Eller ja, plocka i ordning lite och ta disken och så.
Får gå över golven i afta när allt är klart.

Har visst fått för mig att jag ska göra en tårta.
Har inte gjort det sen J var pytteliten.
Men det ska nog gå bra.

Är inte så glad i tårta egentligen, inge stor ätare på det..

Nej nu blir det gott med en kaffe i soffan innan allvaret drar i gång.

Ha en skön söndag vänner.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Small business ownwer

Barnpiga..

Ny start